sobota 22. dubna 2017

JSEM - sám


Jsem. Ale je ještě někdo?
Existuje ještě někdo? - Ne.

Jsem sám mezi lidmi.
Samota mne tíží.
Samota mne deptá, ničí, izoluje.
Samota staví hradby.
Samota touží, ale neusiluje.

Jsem sám! Jsem sám!! Jsem sám!!!
Jsem úplně sám!
Kde jste kdo?!?

Nikde nikdo.
Nenacházím nikoho, přestože je okolo mě tolik lidí.
Nevidím nikoho, přestože žiju v davu.
Neslyším nikoho, přestože všichni na mě křičí.
Necítím nikoho.

Kdo ke mně přijde?
Kdo mě najde?
Kdo se ke mně přiblíží?
Vidí mě někdo?
Vnímá mě někdo?
Jak by mohli, když tu nejsou.

Utíkám před lidmi a zároveň se bojím samoty.
Bojím se lidí a přitom nechci být sám.
Snažím se přiblížit, ale zjišťuji, že jsem strašně daleko.
Jsem sám a nikoho k sobě nepouštím.

Jsem sám.
Byl jsem sám.

Budu sám?



Žádné komentáře:

Okomentovat